extraatje - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Susanne Heemskerk - WaarBenJij.nu extraatje - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Susanne Heemskerk - WaarBenJij.nu

extraatje

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Susanne

03 November 2009 | Denemarken, Kopenhagen

Jajaja, daar zijn we nog een keer!!!
Even nog een aanvulling op het vorige verhaal.
Waren namelijk iets heel belangrijks vergeten EN nu kunnen we iets vertellen wat we de vorige keer nog niet konden vertellen.
Snappie?? Haha

Wat waren we nou vergeten....Een foto van Ed die de marathon loopt! Hij zei natuurlijk wel dat ie hem gelopen had, maar ja jullie willen natuurlijk bewijzen zien!
Bij deze dus een foto van Ed tijdens en na de marathon!
En Ed wil bij deze ook nog een keer coach Jack bedanken voor alle aanmoedigingen en verzorgingen!
Was helemaal top Jack.
De overige supporters uiteraard ook bedankt.
Graag gedaan hoor Ed ;-)

En wat konden we nou nog niet vertellen.... Super leuk nieuws!!!!!!
IK WORD EEN TROTSE TANTE!!!!!!
Jaja mijn broer wordt vader! Anke is 15 mei uitgerekend.
En dat was nog niet alles, ik mag nog een keer getuige zijn. Mijn broer gaat 23 december (dit jaar) namelijk ook nog trouwen! Ze doen het dit jaar klein, en volgend jaar met de baby erbij wat groter.
Allemaal leuk nieuws dus! Was een heel bijzonder weekend.

groetjes uit een koud en nat Kopenhagen

  • 03 November 2009 - 20:48

    Paul:

    van harte, maar weet wel dat er zware verantwoordelijkheden zijn voor een suikertante en suikeroom. Ik zou maar vast gaan sparen

  • 03 November 2009 - 21:36

    Truus:

    Ja leuk he voor je broer en schoonzus.
    Spannende tijden hoor.
    Ik hoor hopenlijk wel dat jullie mee gaan jullie horen er toch echt bij,doe je best he.
    Groetjes uit Lisse.

  • 03 November 2009 - 22:14

    Chiel:

    Gefeliciteerd Suus!
    En Ed, hadden we ook niet zulke "actieve" foto's in Central Park genomen? Foto 1 komt in ieder geval het meest geloofwaardig over :P

  • 04 November 2009 - 18:04

    Tineke:

    Hoi Ed,

    Ik had al gehoord dat je de marathon gelopen had.
    Sabine heeft nl een tas aan je gegeven na afloop van de marathon, of heb je haar niet herkend?
    Ze deelde tassen uit met kauwgom en balisto van runners world.

    Groetjes Tineke

    en natuurlijk gefeliciteerd met het leuke baby nieuws.

  • 06 November 2009 - 19:26

    Afra:

    Hoi Susan.wat een leuk nieuws zet jij toch telkens op je verslag.De foto van Eddy met Z'n medaille is zeker leuk!De man naast Eddy in de blauwe jas met dat grijze koppie is mijn zwager Gerard. Wat een geinig toeval.En wat een reuze leuk nieuws van Anke en Michel.Een Trouwerij en een baby.Je krijgt het allemaal zomaar kado.Wat een mooie foto's van jullie reis naar Afrika.Het foto boek wil ik graag nog eens een keer zien.Wij zijn naar Dublin geweest.Fons heeft daar de marathon gelopen.Ik kreeg die reis kado op m'n verjaardag ik wist helemaal van niks.Fons had mij voorgehouden dat hij de marathon van Etten-Leur ging lopen grote verrassing dus.De hartelijke groeten Afra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Kopenhagen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Januari 2011

Farvel Denmark

26 November 2010

Aftellen in een winters Kopenhagen

26 September 2010

Het wordt minder....

28 Juni 2010

Echt waar?!?!??!!

07 April 2010

Voorjaar komt eraan!!!!
Susanne

Actief sinds 02 Dec. 2008
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 24724

Voorgaande reizen:

03 Januari 2009 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: