Aftellen in een winters Kopenhagen - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Susanne Heemskerk - WaarBenJij.nu Aftellen in een winters Kopenhagen - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Susanne Heemskerk - WaarBenJij.nu

Aftellen in een winters Kopenhagen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Susanne

26 November 2010 | Denemarken, Kopenhagen

Hallo allemaal,
Ja jullie lezen het goed, AFTELLEN!!!! En WINTER!!!!!
Voor iedereen die het nieuws nog niet gehoord heeft. We komen definitief terug naar NL!!
Ik (suus) heb 6 januari 2011 mijn laatste werkdag in Denemarken. Daarna heb ik 3 weken vrij om te verhuizen en bij te komen zodat ik op 1 februari aan de slag kan gaan in het VUmc.
Ed blijft in ieder geval tot en met eind februari in dienst bij Biogen in Denemarken. Graag zouden ze hem nog 3 maandjes langer willen houden. Staat Ed op zich wel open voor tenzij hij een leuke job in NL vind! Is dus nog beetje onzeker wanneer Ed definitief naar NL verhuisd, maar ook al blijft hij langer in Denemarken werken dan zal hij toch elk weekend in NL zijn!
Op het werk (zowel van Ed als van mij) snappen ze heel goed dat we terug willen naar NL maar vinden het ook ontzettend jammer en gaan ons erg missen. Nee dit zeggen ze niet omdat we toch weggaan. We hebben beide veel complimenten gekregen op ons werk. Nou die hebben we toch mooi in the pocket!! Ook wij zullen ons leven in Denemarken toch wel gaan missen want het is een heerlijk land om in te wonen!!
Komende weken dus veel dingetje te regelen. We zijn ondertussen al begonnen met opruimen en zelfs al een beetje aan het inpakken!

De winter is hier volop losgebarsten kan ik wel zeggen! Gister begon het met sneeuwen en vandaag is het vrolijk doorgegaan. En omdat het hier ook lekker koud is blijft het liggen!! Erg mooi om te zien, minder leuk om doorheen te fietsen….of voor Ed om naar huis te rijden vanuit zijn werk.
En hopelijk geeft het geen problemen als we 26/11 naar NL vliegen.

Oke tot zover het heden.

Begin oktober waren 2 ooms en tantes van Ed in denemarken! We hebben er een heel gezellig weekend van gemaakt. Lekker gegeten, gedronken en gekletst!
Erg leuk Kees, Gerda, Ruud en Ginny dat jullie er waren!!

Uiteraard gingen we in oktober ook een weekendje naar NL :)
Zoals in het vorige verhaal al verteld ging Ed de marathon van Amsterdam lopen! Ed had lekker kunnen trainen in aanloop van de marathon. De omstandigheden die dag waren super goed. Ideaal weer voor Ed. Lekker fris, geen wind. Aan de supporters lag het ook niet want er waren er genoeg die Ed onderweg aangemoedigd hadden. Michel heeft zelfs de hele afstand weer meegefietst zodat Ed op tijd zijn natje en droogje kreeg.
Dit alles gaf een super super super goede eindtijd voor Ed. Namelijk 2:39’41”.
Het doel van Ed was om onder de 2:40 te lopen en dat had hij dus gehaald!!! Echt super blij was Ed en ik natuurlijk super trots!!
Dat weekend ben ik ook nog op trouwjurken jacht geweest met mijn moeder en zus. Was erg gezellig en na veel jurken gepast te hebben vond ik mijn droomjurk!!!!!!
Jullie kunnen de jurk bewonderen op 9 september 2011!! Want deze datum is het definitief geworden!!
Het was denk ik ons geluksweekend. Want mijn sollicitatie in het VUmc vond toen ook plaats. Voor mijn gevoel was het een heel prettig gesprek en dat was blijkbaar van beide kanten want 3 dagen later kreeg ik te horen dat ik aan genomen was.
Eind oktober nog een heel gezellig bezoek van Sandy. Hebben lekker bij kunnen kletsen dat weekend, toerist uitgehangen en lekker de stad in geweest!
Was heeeel gezellig dat je er was San!

De maand Nov begon ook erg gezellig. 7 kneuzen uit de vriendengroep van Ed kwamen langs! Hahahaha, was echt super gezellig! We sliepen met z`n allen in een hostel, hebben veel rondgelopen door Kopenhagen, kerstbier welkom geheten, fanatiek ligretto gespeeld, gegeten, gegeten en gegeten. En een klein beetje gedronken vooral op zaterdagavond ;-). Oh ja en heeeeel veel gelachen!!!!!!
Super gezellig Ilse en Frank, Marjolein en Frank, Mark, Arjan en Homme dat jullie naar Kopenhagen waren gekomen!!

Dit weekend lekker weer in Nederland!!! Wordt weer een druk weekend maar heel gezellig, met als hoogtepunt de bruiloft van Michel en Anke!!
Hebben er zin in!

Nou jullie zijn weer op de hoogte!!
Ga nog ff de foto`s erbij plakken!

Tot de volgende keer allemaal!
Liefs suus en ed

  • 26 November 2010 - 09:41

    Japio:

    Hèhè eindelijk, als je nu ook weer met dat luie lichaam van je een beetje gaat trainen dan heb ik eindelijk weer een tegenstander van enig formaat om mee te fietsen.
    Totdan alvast fijne feestdagen en tot ziens in Nederland

    Gr. Japie Ruijg
    Santpoort

    Waar t overigens ook vriest

  • 26 November 2010 - 09:44

    Guus:

    susanne gefeliciteerd met je nieuwe baan..

  • 26 November 2010 - 09:45

    Bianc:

    Jeetje ik dacht dat ik de eerste zou zijn met m'n reactie, maar neehoor Japio is me weer voor:-)
    Vanmorgen was het bij ons ook flink krabben...Volgens mij kunnen we binnenkort schaatsen;-) Gezellig dat we jullie zondag zien. Tot bij oma op haar feestje!!

    Liefs Bianc

  • 26 November 2010 - 09:49

    Stammetjes:

    Gezellie hoor dat jullie weer naar het Hollandse komen!!! En lekker dit weekend feestje, geniet ervan!


  • 26 November 2010 - 11:45

    Jack:

    team eddy komt steeds dichter bij, kan niet wachten!

  • 26 November 2010 - 16:57

    Ch!eL:

    Leuk verslag weer! Dinsdag hebben we ook een witte deken over het land liggen. :D
    Geniet van jullie weekend in NL.

    Greets Chiel

  • 27 November 2010 - 10:42

    Nico En Truus:

    Fijn dat je een baan hebt.
    Succes met verhuizen fijn dat jullie weer naar Nederland komen.
    Eddy ook veel succes met het zoeken naar een nieuwe baan.
    Als jullie dit lezen hebben we elkaar al gezien op het feestje van Michel en Anke.
    groetjes van ons.

  • 28 November 2010 - 01:14

    Ilse:

    Zo, het is echt een beetje jullie stamkoeg volgens mij ;-)

  • 30 November 2010 - 15:32

    Bibian:

    Hee Suus,
    wat enorm fijn dat je op de VU bent aangenomen! Academisch.. en goed te bereiken.. en vooral fijn dat je al per 1 febr. kan beginnen!
    Waarschijnlijk ga ik je dan nog tegenkomen ook, want ik ga mijn co-schap kindergeneeskunde op de VU lopen van 21 maart t/m 15 april :)

    Nu nog ff hopen dat Ed ook snel iets vindt!

    Sterkte nog met die laatste weken in het koude Noorden!

    Liefs, Bibian

  • 01 December 2010 - 19:47

    Sandy:

    Vond het ook weer gezellig in CPH! En natuurlijk ook heel leuk dat jullie ook nog een stukje van mijn verjaardag mee konden pikken afgelopen weekend! Maar ben blij dat jullie weer definitief deze kant op komen! Veel gezelliger!
    Tot snel! En suc6 met aftellen!
    xx
    San

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Kopenhagen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Januari 2011

Farvel Denmark

26 November 2010

Aftellen in een winters Kopenhagen

26 September 2010

Het wordt minder....

28 Juni 2010

Echt waar?!?!??!!

07 April 2010

Voorjaar komt eraan!!!!
Susanne

Actief sinds 02 Dec. 2008
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 24713

Voorgaande reizen:

03 Januari 2009 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: