Bijna vakantie - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Susanne Heemskerk - WaarBenJij.nu Bijna vakantie - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Susanne Heemskerk - WaarBenJij.nu

Bijna vakantie

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Susanne

24 Augustus 2009 | Denemarken, Kopenhagen

Hallo allemaal!
Ja jullie lezen het goed. We gaan bijna op vakantie. We hebben jullie al vertelt dat we naar zuiderlijk afrika gaan. Het plan is als volgt: 27 aug vliegen we vanaf Kopenhagen naar Dusseldorf. Daar slapen we dan een nachtje om vervolgens vrijdagochtend in alle vroegte via Amsterdam naar Johannesbrug te vliegen. Omslachtig ach ja....maar het scheelt heel veel euro`s!
Op schiphol hebben we een paar uur wachttijd (komen aan 7.15, vliegen weer om 10.30) dus mocht er nog iemand zin en tijd hebben? Er is mogelijkheid om te meeten! Via krugerpark naar Botswana, dan naar Namibie. 17 sept landen we in NL. Waar we nog een gezellig weekendje gaan hebben, met een bruiloft!

Dit is wat er de komende weken gaat gebeuren, maar wat is er de afgelopen weken allemaal gebeurd?
Het is al weer even geleden dat we een stukje geschreven hebben, dus heb maar even de agenda erbij gepakt!
Bij het vorige verhaal waren we vergeten te vertellen over Sankt Hans. Een groot feest in Denemarken waarbij er een "heks" verbrand wordt om de kwade geesten te verjagen. Beetje raar maar voor de denen weer een gelegenheid om lekker te zuipen!!!
De vorige keer hadden we geschreven dat Michel en Anke in dDnemarken waren. Zij waren voornamelijk in Roskilde vanwege het festival. Wij zijn daar de laatste dag ook geweest. Wij waren allebei nog nooit bij zo`n festival geweest dus was onze vuurdoop! De optredens die we gezien hebben waren super goed! Metname Coldplay was erg gaaf om te horen.
Het weer zat ook mee, dus geen klagen! Maar wat was ik blij dat we er gewoon 1 dag heen gingen en niet ook kamperen enzo. Pfff wat een bende op zo`n camping zeg! Niet normaal! De dag erna hadden we nog een lekker relaxed dagje in kopenhagen voordat Michel en Anke weer naar nl vlogen.
Een paar dagen later ben ik een beetje ziek geweest. Waarschijnlijk heeft er toch iets geheerst op Roskilde festival want meerdere collega`s van mij die er ook waren waren ook ziek.

17 juli vlogen we naar nederland voor een druk maar gezellig weekend!
Er stonden 2 kraambezoekjes op het program. Jaja Astrid en Marriet waren allebei op tijd bevallen!
Van een prachtige zoon en dochter!
Verder hebben we een gezellige kroegavond gehad met vrienden van Ed, gelunched met vrienden, gegeten bij zus van Ed.
Uiteraard ook nog gegeten bij onze ouders. daar hadden we ook nog net even tijd voor ;)
Dat weekend kregen we ook nog super leuk nieuws te horen!!!!! Mijn zus gaat trouwen! Erik heeft haar gevraagd tijdens hun vakantie in USA!
En ik mag nog getuige zijn ook!!!!

Wat hebben we verder nog gedaan. Ohja er was een wielerronde in denemarken die eindigde in kopenhagen en wel bij ons om de hoek. Op de Frederiksberg Alle. Een super mooie laan, ook wel de Champs Elysees van Kopenhagen!!
Er reden ook nederlanders mee (Vacan solei team) maar helaas konden die het niet van de denen winnen.

We zijn voor het eerst lekker naar het strand geweest in denemarken, en voor het eerst gezwommen in de "deense zee". Was een heerlijk relaxed dagje!

Vanaf 9 aug hadden we bezoek van de ouders van Ed. Zij kwamen ons een weekje bezoeken. Waren met de auto gekomen. Jullie begrijpen natuurlijk wel dat de lade met pindakaas, duo pennoti en hagelslag weer aangevuld is ;)
Ed en ik moesten allebei werken, maar de ouders van ed hebben lekker de toerist uitgehanden en hebben onderhand al meer van denemarken gezien dan wij!

En ja nu is het bijna vakantie tijd!!
Heerlijk, hebben we allebei echt super veel zin in!

Oh ja nog 1 ding. Vorige keer hadden we gevraagd om meer dan 5 reacties...Is gelukt overigens ;)
Maar de reden waarom we dat vroegen is omdat wij na ons denemarken avontuur een boek laten maken van deze website. En dan is het natuurlijk heel erg leuk als er leuke reacties/verhalen van jullie bij staan.

Nou we gaan nog even wat foto`s plaatsen. Jullie horen weer van ons na onze vakantie!

Groetjes
Ed en Suus

• 24 Augustus 2009 - 20:12

Christiaan:

dan moet ik gelijk de aandacht maar opeisen :p

geniet er van jongens, jullie verdienen het! Laat die verhalen en foto's maar komen.

liefs Chris ;-)

• 24 Augustus 2009 - 20:13

Chiel:

Burn witch! burn! :D
    Zee zal wel lekker warm geweest zijn, maar toch stoer dat jullie het ff gedaan hebben!
    Ik heb wel zin om ff op Schiphol langs te komen vrijdag. Zal ff kijken of ik later kan beginnen dan. I'll let you know!
    Ciao!

• 24 Augustus 2009 - 20:27

Fam. Stam:

Lekker lekker lekker, bijna weg! Genietse he en tot de 18e, gezellieeeeeeeeeee!!!

• 25 Augustus 2009 - 06:53

Bianca:

Goh wat bijzonder een heksverbranding. Maar feestjes vieren is altijd leuk;-)
    Mams en paps hebben het erg leuk gehad bij jullie en ze hebben echt superveel gezien!! Alvast superleuke vakantie gewenst!! Geniet er lekker van.

Groetjes Bianc

• 25 Augustus 2009 - 07:17

Anke:

Wij zijn jaloers op jullie! Afrika is zo mooi! Geniet ervan!

Het lijkt alweer zo lang geleden, Roskilde. Coldplay was wel echt leuk!

Groetjes,

Anke

• 25 Augustus 2009 - 07:35

Broer:

Ha,

Afrika!! leuk mooi en spannend! Nog even voor boodschappenjongen spelen as vrijdag! Op schiphol nog even gedag zeggen dus!

Groeten

• 25 Augustus 2009 - 08:02

Ome Fons:

Hoi Suus & Ed

Festivals bezoeken is leuk, maar heeft wel een risico. Carlijn is dit weekend terug van Lowlands met ......
    .... de Mexicaanse griep!
    Het kan dus altijd erger.
    Ze zit nu samen met Tom in quarantaine. Tom kreeg ook al wat verschijnselen, dus ze moeten het een weekje uitzieken.

Leuke trip staat jullie te wachten. Geniet er maar volop van!

Groet uit Zaandam

• 25 Augustus 2009 - 11:52

Truus:

Fijn weer wat van jullie te lezen.Er komen mooie weken aan geniet er maar lekker van en maak mooie foto`s dan zien wij er ook iets van.Maar wel jammer dat jullie er met de fam.dag niet bij zijn (vakantie is ook leuk)
    Hier alles oke.
    Groetjes van ons uit Lisse.

• 25 Augustus 2009 - 12:40

Chantal Wansinck:

Hoi Suus,

Heel veel plezier in Afrika. Lekker vakantievieren.

Groet,
    Chantal.

• 25 Augustus 2009 - 18:57

Paul En Els:

veel plezier in afrika en laat je niet opeten door de leeuwen, hoewel een stoere foto is nooit weg

• 26 Augustus 2009 - 07:19

Martine:

He,
    Geniet van jullie vakantie! Het wordt vast geweldig!!
    Liefs Martine

• 26 Augustus 2009 - 09:45

Sabine:

Hey,

Leuke verhalen weer allemaal. Hele fijne vakantie, geniet ervan en tot op de bruiloft.
    Kus Bien

Groetjes uit Spanje
    San

• 14 September 2009 - 20:33

Sancho:

En dat is reactie nummer 15 ;-)
    Wij zijn inmiddels weer terug van twee weekjes Loire dal met lekker weer. Jullie stappen op dit moment door de bush. Ben benieuwd naar jullie verhalen. Leuke trouwens die foto's maakt jullie site helemaal compleet.
    Groetjes,
    Sancho

• 05 Oktober 2009 - 18:48

Jack:

hey ed en suus

ik krijg het wat laat maar super leuk om te lezen.

dikke kus jack